EUROSEPT XTRA WATERLINE S

EuroSept Xtra Waterline S bruges til at reducere bakterier i vandførende systemer i tandbehandlingsenheder. Specielt til brug i de automatiske doseringssystemer af f.eks. Dentsply Sirona behandlingsenheder (f.eks. Teneo, Sinius, Intego Pro og M1, M1+, C2+, C4+, C5+, C5+ Turn, C8+, Profeel+).

Det bruges til at kontrollere mikrobiel population og forhindre biofilmdannelse. Enkel, effektiv infektionsforebyggelse og miljøvenlig. Aktivt stof opløses fuldstændigt i vand og ilt, hvilket gør det miljøvenligt.

Kontinuerlig sterilisering: Den kan bruges kontinuerligt som en 1,0% fortynding og reducerer væksten af ​​bakterier og dannelsen af ​​biofilm i behandlingsvandvejene.

Overhold brugsanvisningen for den pågældende behandlingsenhed eller det eksterne doseringssystem.

Fjern grundigt rester på overflader (især betræk af læder eller syntetisk læder) med vand for at undgå pletter. Intensiv sterilisation: Intensiv sterilisation bør udføres efter længere stilstand, dog senest inden starten af ​​weekenden, ferien eller helligdage.

Alle vandledninger skylles med ufortyndet vandbehandling EuroSept Xtra Waterline S. Vandbehandlingen bør forblive i tandlægeenheden i mindst 24 timer, gerne i weekenden.

Aktivt stof: hydrogenperoxid, koncentration af aktivt stof: 1,41%

I pakken: 1 liter